The Last Boy Scout


The Last Boy Scout 1991
imdb:68

Bogart tipi soğukkanlı esas oğlan konuşması ve duruşu.

* Bruce Willes'ın Die Hard serisinin içine çok rahat yerleştirebileceğin o tatdaki filmleri arasında ilk üçte yer alabilecek baş yapıtı.
* Çıplak Silah serisini ortaya çıkaran ünlü senarist Shan Black'in bir hikayesi.

Filmin iki efsanesinden biri:
Bruce abimiz, Rap'ten nefret eder ve ama şu olursa bu olursa rap yapıcam diye vaatlerde bulunur. Filmin sonunda bir stadyum dolusu seyircinin önünde Rap yapar.
Seyircilerden biri: Bu kim ya?
Kankası: Ben onu tanıyorum, dansçı falan değil, beş para etmez salak dedektifin teki.

Filmin ikinci efsanesi ise:
"Bunu bir daha yaparsan ölürsün" Repliğidir:



Filmin Karakter Tanıtımı:
iyi bir dedektif olduğunu, evine geldiğinde banyonun buğulanmış camından, karısının saçlarının kuru olmasından ve yastıktaki kafa izinden, eşinin onu aldattığını ve aldatan kişinin o an evde olduğunu anlar.

*  Muhabir: Sizce futbol ölüyor mu ?        Yönetici: Hayır. Tüm iyi muhabirler ölüyor.
*  - Çok istiyorsan, git onlarla yaşa .            - Beni zorlama
*  B: Bir erkek, yani oturmadan işeyen biri.
*  - Bunu kim yaptı         Taraftar: Fenerbahçe
*  - Sen başkasından değil kendinden nefret ediyorsun.   - Günde yüz defa kendime ne söylüyorum zannediyorsun.
*  - Nesin sen ? Babam falan mı ?                                   *  - Sen bir hiçsin     - Şşşşşt bunu hiç kimseye  söyleme
*  - Oyumu sana vermedim orospu çocuğu, ama bu kimin umurunda.            *   Eğer bir kedi  olsaydım  mırlardım.
*  - Bu pantolon 615 $ mı ? İçinde TV falan mı var.

*   Yeni  bir buluş varmış duydun mu ? Tıraş  bıçağı !
*  - Hey sadece aradaki buzları eritmeye çalışıyordum.   - Buzları severim.
*  - Okur musun ?   - Billboart  reklam yazılarını sık sık  okurum.
*  - Nereye gidiyorsun ?   - Banyoya. İstersen gel. Ama doktor ağır bir şey kaldırma demişti.
*   - Kızın  seni seviyor mu ?     - Hayır. Burak Kut’a  aşık.
*   Keşke  gökyüzü mavi olmasa.  Keşke su ıslak olmasa. Keşke seni hala seviyor olsaydım.
*  Alex 17 dakika küvette yaşamış.  Bir düş görecek kadar yaşayıp ölmüş.  ( Hiç  çocuğun oldu mu )
*   -Yalnız mı geldin ?    
- Hayır. Viyana Çocuk Korosu’nu arkada bıraktım. Hey ! Burada herkes salak mı ?

*  -  İhanet,  elmalı turta kadar insana özgü.
*  - Sen salak nedir bilmiyorsun.       -  Biliyorum, karşımda bir tane var.           - Ne tesadüf  benim de      
*  - Adım Sepeyan Kurty  Makovsky. Ama siz kısaca Cici deyin   (Kalıp)
*  - Bu güzel  kız da kim ?    - Adım Mady efendim.     - Sanırım  burayı  seveceğim !
*   - Bazen ağzım, beynimden daha az çalışıyor.
*  - Hayal kurmayı bırak.         - Hayal  kurmayı  bırakınca bütün gecelerim  boş geçiyor.
* - Kocan  var mı ?       - Fark  eder mi  ?   - Evet  kocan  için  çok  şey  fark eder.
*   - Cevabın  hayır mı ?    -  Evet   -  Evet mi  yani  cevabın ?    - Hayır.  - Neye  hayır diyorsun,   evet cevabına mı - Soru  Neydi ?
*   -  Washington   nasıl  ?    -  Her  zamanki  gibi  dünyanın  merkezi  gibi.
*  -   Bir  süre  sonra  kendinle  konuşursun      - Sen  nereden  biliyorsun  Ahmak.

Hiç yorum yok: