Al Pacino Bal Pacino Yanakları Kolpaçino


Kolpaçino
imdb48

= Fasülye - Organize İşler - İnşaat
* Organize işlerin Smoking Barrels'tan arak final işkence sahnesinden kat be kat orjinal ve komik olmuş... Herkesin birbirini vurduğu final düşüncesi orjinal diil böyle film çok onun dışında espriler, diyaloglar ve çamaşır makinası insanı kopartan derecede komik...

* Lemanyak tadında bir film... Leman çizerleri Kaan Ertem ve Suat Özkan'ın böyle bişii yazması bunda etkili... Suat Özkan'dan "dedeler" üzerine bir şey bekliyoruz artık ...

Açılış sahnesinin şıklığı ve Ali Sürmeli'nin buradaki performansı...

- Hellboy (bu sahneden önce : "kolonya getirilsin" denildiginde ayaga firlamasi süperdi. kek yiyen elemana deginmiyorum bile, fantastik ötesiydi:
* Tribünlere amigoluk yapan kafası güzel elemana şafak sezer'in karakterinin:
- Bu napıyor uçak mı indiriyor?
* - eller kadir kıymet, bilmiyor anne!!!
- abiii. ben çok acıktım, şöyle bi dilim ekmek var mıydı acaba?)

* Eriş Akman'ın ses sistemi satarkenki oyunculuğu, fonasyonu akıcılığını çok beğendim...
eve yeni alınmak istenen ses sistemi üzerine şu diyalog yaşanır:
- kaç para bunlar?
- efendim sistemimiz, karaoke kolonları, dj kabini ve projeksiyonla birlikte kdv hariç 45.000$'dır.
- ne? 45.000$ mı? ulan ben 45.000$'a şeker fabrikası kurarım pezevenk.


* Bir elini ayağını indir be!

* Altına sıçma sahnesi berbattı ama sonrasındaki diyalog komikti...

Hiç yorum yok: